<p><strong>365 G&uuml;nl&uuml;k Garanti: </strong>M&uuml;şteriler, malzeme ve iş&ccedil;ilikteki olası kusurları kapsayan 365 G&uuml;nl&uuml;k(teslim alma tarihinden itibaren 365 G&uuml;nl&uuml;k) garantiden yararlanacaktır. Bu garanti, kazalar, ihmal veya uygunsuz bakımdan kaynaklanan hasarları kapsamaz.</p> <p><strong>60 G&uuml;nl&uuml;k Değişim ve İade:</strong> Tatmin olunmayan g&ouml;zl&uuml;kler, alındıktan sonraki 60 g&uuml;n i&ccedil;inde değiştirilebilir veya iade edilebilir. Sadece g&ouml;nderim &uuml;cretleri uygulanacaktır. Her sipariş bir kerelik değişim/iadeye uygundur.</p> <p><br /> <strong>İade/Değişim Hizmeti S&uuml;reci:</strong><br /> <br /> 1. L&uuml;tfen <a href="/index.php?main_page=account">Firmoo hesabınıza&nbsp;</a>giriş yapın ve memnun kalmadığınız siparişi bulun. &quot;İade/Değişim&quot; d&uuml;ğmesine tıklayın.<span style="font-size:10.5000pt"><span style="font-family:Garamond"> </span></span><strong> </strong><br /> <br /> 2. L&uuml;tfen hizmet t&uuml;r&uuml;n&uuml; se&ccedil;in--- Değişim veya İade. &Ccedil;er&ccedil;eveyi se&ccedil;in ve ayrıntıları a&ccedil;ıklayın. Re&ccedil;ete sorununuz varsa l&uuml;tfen orijinal re&ccedil;ete resminizi y&uuml;kleyin. Hasarlı/kusurlu camlar i&ccedil;in resimler de gereklidir.<br /> <br /> 3.&nbsp;Talebinizi aldıktan sonra, &ouml;zel m&uuml;şteri temsilciniz sorunu 24 saat i&ccedil;inde (hafta sonları 48 saat) &ccedil;&ouml;zmek i&ccedil;in size geri e-posta g&ouml;nderecektir. Bizden yanıt alamazsanız l&uuml;tfen spam klas&ouml;r&uuml;n&uuml;z&uuml; kontrol edin. L&uuml;tfen m&uuml;şteri hizmetleri ekibimiz tarafından sağlanan talimatları izleyin.</p> <p>&nbsp;</p> <h4><strong>YENİ G&Ouml;ZL&Uuml;KLERİNİZ RAHATSIZ MI EDİYOR? </strong></h4> <p>Net bir şekilde g&ouml;remiyorsanız veya yeni g&ouml;zl&uuml;klerinizi takarken rahatsızlık hissediyorsanız, l&uuml;tfen kontrol i&ccedil;in orijinal re&ccedil;ete komut dosyanızı y&uuml;kleyin. Girdiğiniz re&ccedil;ete doğruysa, buradaki ipu&ccedil;larımıza g&ouml;z atın: <a href="/help-p-155.shtml">Uyum Sağlam Sorunlarına Yardımlar</a><br /> &nbsp;</p> <h4><strong>FIRMOO&#39;NUN SORUMLULUĞU</strong></h4> <p><strong>G&ouml;zl&uuml;klerim kargoda hasar g&ouml;rd&uuml;. Ne yapabilirim?</strong></p> <p>DOA sorunları i&ccedil;in t&uuml;m sorumluluğu &uuml;stleneceğiz ve tamamen &uuml;cretsiz olarak yeniden yapabilir veya tam bir iade sunabiliriz.</p> <p>L&uuml;tfen hemen bizimle iletişime ge&ccedil;in ve sipariş numaranızı, &ccedil;er&ccedil;eve numaranızı ve hasarlı &uuml;r&uuml;n&uuml;n resimlerini bize bildirin. Sadece hasarlı kısmı vurgulayın.<br /> &nbsp;</p> <p><strong>Gelen g&ouml;zl&uuml;kler benim sipariş ettiklerim değil!</strong></p> <p>G&ouml;zl&uuml;klerinizi re&ccedil;ete, &ccedil;er&ccedil;eve (renk ve stil) ve cam t&uuml;r&uuml; (kalınlık, renk ve kaplamalar) gibi sipariş bilgilerinize g&ouml;re en doğru şekilde hazırlamadıysak t&uuml;m sorumluluğu &uuml;stleneceğiz.</p> <ul> <li>Re&ccedil;ete yanlışsa, l&uuml;tfen sipariş numarası ve &ccedil;er&ccedil;eve numarası ile birlikte orijinal re&ccedil;etenizin bir fotoğrafını bize g&ouml;nderin.</li> <li>Yanlış &ccedil;er&ccedil;eveyi aldıysanız, l&uuml;tfen sipariş numaranız ve &ccedil;er&ccedil;eve numaranızla birlikte bize bir fotoğrafını g&ouml;nderin.</li> </ul> <p><strong>Elime eksik par&ccedil;aları veya kusurları olan g&ouml;zl&uuml;kler ulaştı.</strong></p> <ul> <li>Elinize eksik par&ccedil;aları olan g&ouml;zl&uuml;kler ulaştıysa, l&uuml;tfen sipariş numaranız ve &ccedil;er&ccedil;eve numaranızla birlikte bize bir fotoğrafını g&ouml;nderin.</li> <li>G&ouml;zl&uuml;klerinizde kusurlar varsa, l&uuml;tfen sipariş numaranız ve &ccedil;er&ccedil;eve numaranızla birlikte kusurlu fotoğrafları bize g&ouml;nderin.</li> <li>Eksik par&ccedil;alar veya k&uuml;&ccedil;&uuml;k kusurlar normal aşınmayı etkilemiyorsa ve g&ouml;zl&uuml;kleri kabul etmek isterseniz, tazminat olarak size bir kupon veya kısmi iade yapabiliriz.</li> </ul> &nbsp; <p><strong>G&ouml;zl&uuml;kler 60 g&uuml;nden daha az takmama rağmen kırıldı.</strong></p> <p>G&ouml;zl&uuml;kleriniz teslim alındıktan sonraki 60 g&uuml;n i&ccedil;inde malzeme veya iş&ccedil;ilik kusuru nedeniyle kırılırsa, yeni bir &ccedil;ift yeniden hazırlanacak ve size &uuml;cretsiz olarak g&ouml;nderilecektir. Veya Firmoo&#39;da yeni bir sipariş vermeniz i&ccedil;in size bir kupon kodu ve &uuml;cretsiz kargo sunabiliriz.<br /> <br /> &nbsp;</p> <h4><strong>SİZİN SORUMLULUĞUNUZ</strong></h4> <p><strong>&Ccedil;er&ccedil;eve benim i&ccedil;in fazla b&uuml;y&uuml;k, &ouml;n&uuml;m&uuml; g&ouml;remiyorum.</strong><br /> Doğru &ccedil;er&ccedil;eve boyutunu bulmak, &ccedil;evrimi&ccedil;i g&ouml;zl&uuml;k satın alırken yaygın bir sorundur. &Ccedil;er&ccedil;eve boyutunu onaylamak i&ccedil;in eski uygun g&ouml;zl&uuml;klerinizi &ouml;l&ccedil;&uuml;n ve &uuml;r&uuml;n elinize ulaştıktan sonraki 60 g&uuml;n i&ccedil;inde bizimle iletişime ge&ccedil;in. Yeni bir &ccedil;ift satın almanız i&ccedil;in size bir indirim kodu sunacağız. Sadece g&ouml;nderim &uuml;creti ve fiyat farkı &ouml;demeniz yeterlidir.<br /> <br /> Bu arada, işte <a href="/help-p-5.shtml">boyut rehberimiz.</a><br /> &nbsp;</p> <p><strong>G&ouml;zl&uuml;kler iyi ama bana yakıştıklarını d&uuml;ş&uuml;nm&uuml;yorum.</strong></p> <p>Stili, rengi veya kaplamaları beğenmediyseniz, l&uuml;tfen aldıktan sonraki 60 g&uuml;n i&ccedil;inde bizimle iletişime ge&ccedil;in. Yeni bir &ccedil;ift satın almanız i&ccedil;in size bir indirim kodu sunacağız. Sadece g&ouml;nderim &uuml;creti ve fiyat farkı &ouml;demeniz yeterlidir. İadeyi tercih ederseniz, bu da sorun değil. Ancak g&ouml;nderim &uuml;cretleri iade edilemez.</p> <p><br /> <strong>Olamaz! Yanlış/s&uuml;resi dolmuş re&ccedil;ete girdim!</strong><br /> <br /> S&uuml;resi dolmuş re&ccedil;eteleri kabul etmediğimizi l&uuml;tfen unutmayın. Aldığınız tarihten itibaren 60 g&uuml;n i&ccedil;inde orijinal re&ccedil;eteniz de dahil olmak &uuml;zere hesabınıza bir iade/değişim talebi g&ouml;nderebilirsiniz. Doğru re&ccedil;etenizle yeni bir &ccedil;ift denemeniz i&ccedil;in size bir şans daha vermek isteriz. Sadece g&ouml;nderim &uuml;creti ve fiyat farkı &ouml;demeniz yeterlidir. Bunun yerine iadeyi tercih ederseniz, g&ouml;nderim &uuml;creti d&uuml;ş&uuml;ld&uuml;kten sonra iade yapacağız.</p> <h1>&nbsp;</h1> <p><strong>&nbsp;İPU&Ccedil;LARI:</strong></p> <ol> <li>İade etmeden &ouml;nce RAN numarası istemek i&ccedil;in l&uuml;tfen M&uuml;şteri Destek Ekibimizle iletişime ge&ccedil;in.</li> <li>M&uuml;şterilerimizi Lions Kul&uuml;b&uuml;&#39;ne giyilemez g&ouml;zl&uuml;k bağışlamaya teşvik ediyoruz. G&ouml;zl&uuml;klerinizi nasıl bağışlayacağınızla ilgili bilgileri <a href="/help-p-74.shtml">burada</a>&nbsp;bulabilirsiniz.</li> <li>Şahsen &ccedil;er&ccedil;eve rengi, ışık, değişen ekran &ccedil;&ouml;z&uuml;n&uuml;rl&uuml;kleri ve fotoğraf arka planları nedeniyle web sitesinde g&ouml;rd&uuml;ğ&uuml;n&uuml;zden farklı olabilir.</li> <li>Saplara basılan &ccedil;er&ccedil;eve boyutu, farklı fabrikalar i&ccedil;in farklı standartlara dayanmaktadır. L&uuml;tfen ger&ccedil;ek boyutun Firmoo&#39;daki her &ccedil;er&ccedil;evenin a&ccedil;ıklamasında belirtildiğini unutmayın.</li> <li>Firmoo&#39;nun olmayan g&ouml;zl&uuml;kler i&ccedil;in değişim hizmeti vermiyoruz.</li> <li>Evde deneme hizmeti şu anda mevcut değildir. Yeni m&uuml;şterilerin ilk kez satın alma işleminde ikiden fazla &ccedil;ift satın almamalarını &ouml;neririz. Siparişler i&ccedil;in 9 &ccedil;iftten fazla g&ouml;zl&uuml;k i&ccedil;erir, &uuml;zg&uuml;n&uuml;z, sizin sorumluluğunuzda ise değişim veya iade hizmeti vermiyoruz.</li> </ol>
×
GERİ
Sipariş
Geri dönüşler
Nakliye ve takip
Lensler
Reçete
Çerçeveler
Ödeme
Hesap
Şartlar ve Koşullar
Kupon
Güneş Gözlüğü

"Sipariş durumu" ne anlama geliyor?

Firmoo'dan nasıl sipariş verilir?

Siparişi nasıl değiştirebilirim veya iptal edebilirim?

Reçetemi nasıl yüklerim?

Siparişin yanında ne gibi ücretsiz hediyeler sunuyorsunuz?

Firmoo.tr arka planı nedir?

Firmoo'dan sipariş vermek için ne gerekiyor?

Tek odaklı okuma gözlüğü nasıl sipariş edilir?

Çerçeveyi düz camlı veya camsız olarak sipariş edebilir miyim?

Neden Firmoo'u seçmelisiniz?

Ürün kalitesini nasıl sağlıyorsunuz?

Mavi ışığı engelleyen camlı reçetesiz gözlük siparişi nasıl verilir?

60 Gün İade & Değişim
Gözlüklerinden memnun değil misin? 60 gün içinde iade veya değişim yapabilirsin.
365 Gün Garanti
Ürün kusurlarına karşı 1 yıl garanti.
7/24 Canlı Sohbet
Her zaman çevrimiçiyiz.